fredag 29 juli 2011

Hard work work!

Den här jäkla kroppen alltså! Ingen vila ingen ro, iallafall inte om man ska behålla formen och inte svullna upp till en pumpa igen! Jag har p.ga. tidsbrist legat ganska lågt med träningen ett tag nu, men ändå inte slarvat med maten. Konsekvensen av detta har lett till att jag nu blivit en soffpotatis. Inte tyngre men ack så mycket latare! Från och med denna vecka har jag tagit tag i träningsbiten. Minst tre dagar i veckan ska gymmet besökas, plus att jag ska skrapa ihop ett minimum av 5 timmar ute, PW eller jogg.




 Såg även till att uppdatera träningsgarderoben med lite nya färgsprakande toppar!

/C

1 kommentar:

  1. Men guuud!! Du ser så otroligt FRÄSCH ut kvinna!!!

    Dags för mig att hitta motivationen att träna och äta sunt!!

    SvaraRadera