tisdag 12 april 2011

Godmorgon solstrålar

Blir inget dagis idag, E hade lite feber i morse så vi byter dagar gällande inskolningen. I morgon är han säkert fit for fight igen. Jag är snuskigt trött som vanligt på mornarna- tar mig flera timmar att komma igång och det enda jag vill göra är att få somna om. Elton känner tyvärr inte samma sak och även om han gjorde det skulle han kämpa järnet för att absolut inte somna om.

Enligt min väder app på Phonen står det att det ska bli regn idag- än så länge skiner solen in på sidorna av min rullgardin- så jag hoppas att appen är kass och att regnet håller sig borta! Någonting får vi ju ändå hitta på idag- frågan är ju bara vad?

 Ännu en bild på Pixie & Elton. Grabben är helfrälst i henne,- jag klandrar honom inte!
Hon är bedårande.

/C


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar