tisdag 12 april 2011

Shit det är något fel på mig. Jag bara sover och sover... Kan knappt hålla ögonen öppna. Får värsta svettatackerna (klimakteriet?) ;-) Tempern har jag tagit och den var normal- inga förkylningstecken förutom mitt tunga bröst. Hmm... Vad är detta? Kroppens reaktion på att den är svältfödd på kaffe idag? Nee stackars den i så fall- ska genask gå och sätta på en kanna och mata den- lille kroppen ska ju inte behöva leva utan kaffe- någon måtta får det ju vara! Hepp- kaffe it is!

Har jag tur hinner Bekim hem så jag hinner vara med på boxen. Den chansen verkar nu iofs vara väldigt liten, well well, vi får väl se! Chill i dill på er.

1 kommentar:

  1. Där blev jag bra kaffesugen du..
    Dax att klicka igång maskineriet! :) Hoppas det släpper för dig och att Elton kryar på sig under dagen! <3

    SvaraRadera