måndag 11 april 2011

Sleeping baby

Elton har precis vaknat upp efter att ha gått i ide. Han sov väl i runda slängar runt 3 timmar. Dagis tar på krafterna! Klockan är nu iallafall halv sju, ungen äter kvällsmat. Majs, macka med skinka och yoghurt. Det är nice med kvällsfika säger han- Tack mamma för denna delikata måltid!

Snart ska jag och min lille knodd ge oss ut. Jag fick sån sjuk energi efter min träning (återkommer till den senare ikväll) så vi ger oss ut på en lite kvällssväng. Posta Tradera paket och ett besök på lekplatsen. Gäller ju att bli av med all hans energi han samlat på sig under nappen. Finns ju en risk att vi blir uppe hela natten annars...

Skaffat en ny app till Iphonen- foto app. Love it, förutom denna inställning som är lite fläckig. Här får tex Elton en mega leverfläck på hakan, som annars inte existerar. Nu säger han iofs till mig att han diggar den, Snälla mamma låt mig få behålla den! Nåväl, jag ska fundera.    

 /C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar