torsdag 14 april 2011

Helvetes jävla skit!!!

Åh så håller den här helgen på att bli förstörd! Min kropp samarbetar inte på några plan alls längre. Som jag säkert nämnde tidigare i veckan så kände jag ett tryck över bröstet i måndags- efter dagis. O vipps, igår slogs jag ner som en klubbad säl. Hög feber o halsont och jag såg hela min födelsedagsweekend pasera i revy framför mig... Idag är statusen ganska så lik. Dock har jag inte lika ont i halsen men febern är kvar! Efter att nu ha lyckats platta håret ligger jag utslagen i sängen och eftersvettas. HAHA! Sminka mig kan jag nog bara glömma. Hur som helst så ber jag en bön till dem högre där uppe att nu underrätta lite mirakel på min ack så sargade kropp- GÖR MIG FRISK!!!

Planerna inför helgen håller vi öppna några timmar till ihop om att jag tillfrisknar! PRAY babes PRAY!!!


Såhär het sexig och tilldragande är jag idag.- Grr...

/C

7 kommentarer:

  1. Håller alla tummarna för att du ska bli bra till helgen! Ni har också varit tillräckligt mkt sjuka hela vintern era stackare.. <3

    SvaraRadera
  2. Håller tummar å tår för tillfrisknande:) men du är oförskämt snygg för å va sjuk :)

    SvaraRadera
  3. Stackare! Inte roligt att vara sjuk! Hoppas du mår bättre så du kan njuta av din födelsedag!
    Grattiskramar och kryapådigkramar!

    SvaraRadera
  4. Fasen vad gött- låter hur amazing som helst! Bra jobbat:-) Kör du med det fortfarande? Men då tränade du jätte mycket också väl för att gå ner alla dem kilon? Men ge mej några bra tips angående LCHF så är du gullig=) Hur äter du?

    SvaraRadera
  5. sv: Tack snälla söta du! :D Just nu är det lite kämpigt med jag hoppas och tror att allt kommer att bli bra :) Är allt bra med dig/er? Kramar

    SvaraRadera