tisdag 12 april 2011

Tunga bröst

Efter en dag på dagis igår har Elton alltså fått feber- inget märkvärt på honom men tillräckligt för att inte gå dit. Nu efter ett städpass på en timma har jag ett otroligt tryck över bröstet och en påtaglig trötthet. Ber om att det inte ska vara förkyldning på G. Dels har jag ju massa träning inplanerat i veckan men inte minst en födelsedagsweekend med 5 av mina absolut bästa vänner i Göteborg att se fram emot. Hotell är redan bokat så nu hoppas jag inte kroppen ställer till det för mig. Är det föresten någon som provat de där olika förkyldningsprepparaten och anser att något av dem kan vara värt att köpa? Tell me i så fall.

FRÅGETECKEN?

/C


1 kommentar:

  1. Ah ok! Jag skulle nog inte klara av att ha nåt i skon :D Jag har så känsliga fötter. Jag väntar på min pulsklocka däremot som ska komma när som helst på posten. Lycka till du med :D

    SvaraRadera