onsdag 13 april 2011

Hey sweetbeans!

Min barnfria dag idag vilket innebär sovmorgon och att sen inte behöva kasta sig upp ur sängen minuten man slår upp ögonen. Riktigt skönt! Elton o hans pappa är på dagis idag, heldag 8-15. Jag har redan fått flera meddelanden från fadern att Elton verkligen gillar dagis och att han inte ens ser åt Bekims håll. Han är helt inne i sitt den lille krabaten. How lovely! På Fredag ska han lämnas där själv några timmar- phuu, tur att det inte är jag som ska lämna honom, B är starkare när det gäller det där med separation. Jag bryter ihop på nolltid! :-)

Dagen idag är min. Bara min. Jag ska göra precis vad jag känner för och i mitt fall handlar det ganska mycket om träning. Ska hoppa upp på CT:n nu innan frukost för att få fart på förbränningen. Därefter blir det två kokta ägg. Iväg till solariet.- steka! Hem, duscha och fixa mig lite inför fika dejt med Bea vid ett. Eftermiddagen tillbringar jag på gymmet. Kvällen blir lugn och är än så länge oplanerad. Skönt!

Hoppas ni fått en härlig start på denna lill-Lördag och att resterande dag blir fab! Hörs senare.
/C

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig barnfri dag! Passa på och njut och tänk bara på dej själv! Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att ha en ego-dag! Hoppas du har njutit ordentligt, ta hand om dig! Kram

    SvaraRadera