måndag 11 april 2011

Träningsschema v 15

Sabina www.binabus.se har denna vecka satt ihop, eller kanske rättare sagt valt att dela med sig av sitt träningsschema denna vecka. Vi jobbar ju alla efter den där perfekta beachlooken därav all kondis träning. Jag hoppar på detta schema med några ändringar för att få det att passa ihop med mitt liv.
De i fetstil är min variant:

Måndag: Löpning 45 min plus styrka mage Löpning 5km, PW minst 30min
Tisdag: PW innan frukost + Activio ( spinning ) 60 min Löpning 5 km, 60 min styrka
Onsdag: PW innan frukost + Löpning 45 min plus 30 min styrka CT 20 min FF, löpning 5 km, 30min styrka
Torsdag: PW innan frukost AKTIV VILA 60min spinning
Fredag: PW innan frukost + Löpning 60 min 60 min CT eller 5 km löp (beroende på vädret)
Lördag: PW innan frukost + Valfri Cardio 60 min ( kondition) + 30 min styrka VILA bortsett från PW
Söndag: PW innan frukost AKTIV VILA Samma

Resultat får ni i slutet av veckan!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar