tisdag 12 april 2011

Beställning

Sommaren närmar sig med stormsteg och det är dags att ta det här med träningen på allvar och börja folkusera på vad jag vill. Det här med fettförbränning och muskelbyggande går inte riktigt hand i hand har jag förstått. Min senaste och andra fettmätning visade att jag tappat 6% fett men endast byggt 1,4kg muskler. Detta under 7 veckors träning, (sedan senaste mätningen). Fettmässigt är detta bra, men muskelbyggandet kan ju slänga sig i väggen. Mitt matintag suger- jag är kass på att äta helt enkelt- vilket inte gynnar muskelbyggandet! Så, i samråd med en viss person som kan endel om detta ska jag nu bara jobba på kondition och fettförbränning tills det att jag nått min målvikt. Därefter är det musklerna jag ska börja arbeta med och samtidigt lägga om kosten för att uppnå maximal utvinning av träningen.

Var inne på fitnessbutiken idag och la en beställning för idag. Behöver nytt och bättre protein plus att jag inte tänker dricka Celciusen mer då den inte verkar på mig längre utan bara kostar pengar. Men en kick är nödvändigt och hjärnan kan behöva sig lite hjälp på traven ibland för att behålla fokus. Så nu testar jag något nytt!






Så dem här godingarna är nu hemklickade och jag är riktigt sugen på att se vad dem går för!

/C

1 kommentar: