måndag 11 april 2011

I´m getting there...

Med tanke på att jag inte bloggat på ett tag nu har ni ju inte heller kunnat följa mina resultat gällande träningen och droppet av de trevliga gravidkilona jag bar på. Här kommer iallafall en liten sammanställning.

Minskning i cm sedan start 1 Jan:
Överarm -4,5
Byst: -10
Midja -11
Höft/mage -10
Rumpa -9,5 (to much, den existerar snart inte längre)
Lår -6 på varje lår

Sammanlagt 14kg- där har ni den råa sanningen! Slutet på denna resa närmar sig. Jag har ca 6 kilo kvar jag vill tappa och har fram till och med midsommar på mig. Det vet jag att jag kommer klara... Jag är grymt målmedveten denna gång och har inte en enda gång tvekat på min egen styrka eller kraft för att fixa det här.

/C

3 kommentarer:

  1. *Carro, Elsa och lillebror i magen*11 april 2011 kl. 20:33

    MEN herregud Chris, du syns ju knappt ;) Ja tycker dock det räcker nu, men lycka till :)

    SvaraRadera
  2. Haha gullig du är! Dock är den här bilden tagen för tre kilo sen;-P Gaaaaaammal bild:-)

    SvaraRadera
  3. Men SHIT va grym du ÄR!! Nu bleb jag peppad! Ditt planerade träningsschema ser riktigt lovande ut! :D Nu kör vi! :D

    SvaraRadera