fredag 17 december 2010

1 januari

Börjar mitt och säkert många andras "nya liv". Eller i mitt fall vägen till ett smalare liv... Så här någon vecka innan har jag haft tanken "nu är det bäst jag unnar mig, för sen blir det fan bootcamp". Men... Kroppen kommer ju få en TOTALCHOCK! Så... Jag började redan för någon dag sen. Inte med träningen utan med maten. (CT:n kommer hem igen lagom till 1 januari och får då ta över julgranens plats.) Men maten iallafall,- det ger resultat snabbt att vara hård mot sig själv. 2kg på bara 4 dagar. Det må vara vätska, men det är iallafall 2 kilo närmre mål... På tal om mål- 15kg to go. 1 Juni ska jag vara där. Jag kommer med största sannolikhet använda bloggen som mitt bollplank för både positiva och negativa tankar... Följ min väg mot en snyggare Chris!

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar