lördag 25 december 2010

Holy macaroni

Vilken fantastisk jul vi haft i år. Vi har berikats med så otroligt många fina julklappar, sällskapet har varit enastående. Efter en tripp till Skövde i morse är vi nu stationerade hos mamma igen. Sov här i natt, stannar tills sen eftermiddag då vi far mot Skara- lilleman blir kvar här då jag ska ut ikväll och B jobbar!

Min lust att gå ut ikväll är väll inte hundra riktigt. Jag är mer taggad på mellandagsrean i morgon. Vilket i sin tur gör att jag måste tänka på vad jag dricker och vi vet ju alla hur tråkigt det är! Hur som helst är jag säker på att det kommer bli en strålande kväll med mycket dans, sång och goda drycker att förtära. (läs GLÖGG!)

Får se om vi hörs mer under dagen, annars återkommer jag när allt lugnat ner sig lite. Hoppas iallafall att ni alla haft en alldeles underbar Jul och att ni njuter i fulla drag. KRAM

Den här godingen blev vår!

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar