onsdag 15 december 2010

Copy number two

MATVANOR

Bästa maträtten? Hemmagjord Pizza
Bästa dryck? Cola Zero- Helt klart!
Hat dryck o maträtt? Dryck- mjölk, Mat- grynkorv, blodpudding, gröt, fiskbullar osv, osv, osv... 
Bästa alkoholdryck? Viiiiiin.
Använder du smör på smörgåsen? Yes
Smågodis eller färdiga påsar? Smått.
Favoritglass? Hemmagjord daimglass

SHOPPINGVANOR

Hur mycket shoppar du för varje månad? Några tusen
Har du mer skor än kläder? Kläder
Favoritplagg? Hmm... Tajta höga jeans
Hatplagg? Hatkärlek till leggings

ARBETE- UTBILDNING

Jobbar eller pluggar du? Mammaledig + extrajobb
Vad vill du bli? My own boss.
Trivs du med ditt jobb/utbildning? Extrajobbet är de bästa jag har!
Är lönen viktigast? Ne, lyckan av att få gå till jobbet är det viktigaste för mig!

BOENDE

Lägenhet eller hus? Nuläget lägenhet
Framtidsplaner med boende? Hus 2012
Litet eller jättestort? Stort med öppen planlösning
Drömboende? Bygga på mamma & nickes tomt
Landet eller mitt i stan? Landet. 
Mysigt eller sterilt? Kombo

LITE ALLT MÖJLIGT

Har du barn? Jo visst.
Är otrohet okej? Finns inte i min värld
Betyder familjen mycket för dig? Allt!
Är du lojal? Blir bättre o bättre med åren...
Tycker du om att dricka dig full? Salong är perfa för mig.

Hemmafest eller krogen? Hemmafest med mycket dans och musik.

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar