söndag 26 december 2010

Mot ett hälsosammare liv.

Som sagt, den 1e januari kör jag igång. Har förövrig fått veta att det är fler som har börjat kämpa med kilona vilket gör mig ännu mer motiverad. Men för att trigga mig själv lite extra så köpte jag idag ett par jeans i strl 38 för att ha som måttstock. Provade dem inte i affären utan när jag kom hem och till min besvikelse fick jag på mig dem- (måste varit stora i storleken) så ska byta till ett par 36or istället. Måste ju ha något att kämpa för! Crosstrainern kommer hem i veckan och jag ska köpa hem massa Celsius för att sporra lite extra. HEJA HEJA HEJA! 


Funderar på att lägga ut mina mått här i bloggen- bara för att känna mig lite skyldig att prestera och ge er bra resultat- men får nog fundera på det lite till först. Snacka om att blotta sig själv. 


Hur som helst så sitter vi o halvglor på en film och äter massa onyttigheter- gäller ju att passa på... 


Sjukt ful bild på mig själv (typ 2005),.- men såhär ska jag se ut igen i sommar. 
THIS IS MY GOAL!

/C 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar