lördag 25 december 2010

Babyshop

Är en sida där jag brukar handla en del saker till Elton på. Nu ikväll när jag gick in där hade deras stora rea startat vilket ju gjorde att det började klia i fingrade. Satt o skrollade i nästan en timma- sida upp och sida ner. Hittade MASSOR- verkligen MASSOR, men absolut INGENTING i Eltons storlek. Precis allt jag ville ha var slut. Vad fasen är det för rea eller? När varenda vara är slutsåld! Ne, det var riktigt tråkigt faktiskt. Jag får väl helt enkelt hålla mig tills i morgon bitti då jag tänkt att bränna många tusenlappar på massa kläder. Har siktat in mig på endel butiker redan nu, b.la. Polarn O. Pyret, MQ, Vero Moda, Yap, DNA, Din Sko, Twilfit mfl. Ska bli spännande att se vad man kommer hem med. 


Nu ska jag strax hoppa i säng. Längtar ihjäl mig efter min lillmyra. När jag bestämde mig för att inte gå ut ringde jag mamma och frågade om jag skulle komma och hämta honom. Vilket hon inte tyckte- så jag får helt enkelt stå ut tills i morgon efter shoppingen. Phuu... Jag undrar- är det lika jobbigt för er att lämna bort di små? Jag menar, en timma innan vi skulle åka började det redan dra sig i magen, kände att ångesten började smyga sig på. Hejdå kunde jag knappt säga utan ropade bara snabbt och gick. Väl i bilen satt jag och babblade om Elton som aldrig förr. Och sen, väl hemma utanför garaget kom tårarna... Haha- vilken jäkla sucker jag är eller... 


E har iofs bara sovit borta 4 lr 5 gånger under sina 9 mån (i morgon). Så att jag får separationsångest kanske inte är så konstigt- men ska man behöva känna sig såhär tom varje gång? Fy isåfall! 


Berätta gärna lite hur ni har det och hur ni känner er när ni ska lämna bort- inte bara över natten utan även bara några timmar över dagen. (minst lika jobbigt för mig) Tell me please så jag får veta om jag är onormal eller inte! :-)


Min lillfis- som ser ut som om han gått en rond i en boxningsmatch. 
(Blöjan som är orsaken till detta.)

/C

1 kommentar:

  1. Du är normal Chris ;) Elsa är snart 2 år och har ALDRIG sovit borta! hon är ju ofta med moster och mormor på dagarna, men då får ja inte ångest (längre) för ja vet att hon har så kul och att ja snart får se henne igen!!

    SvaraRadera