söndag 26 december 2010

Kul grej

Elton fick en hund i julkapp av sin kusiner Tilde & Milton. Inte vilken hund som helst utan en talande, pedagogisk hund som han kan trycka o klämma på för att få den att säga saker eller sjunga en trudilutt. Jag är mäkta förtjust i den- precis som honom. Nu hör det ju bara till saken att hunden har sitt eget liv. Mitt i natten väljer han att riva av en låt eller börja snacka. "Oh de kittlas, Jag älskar dig, MAGE, Du är min vän" osv. Hur får jag vår nye lille vän att vilja sova om nätterna tro? Hundbur, munkavel eller en överdos av kärlek kanske? Ja inte vet jag- göra sig hörd gillar han iallafall. :-)


Here he is, Eltons alldeles egna hund! 

/C

1 kommentar:

  1. HAHAHAH vi hade samma broblem, hundjävel har en knapp ibak stäng av den på nätterna :)

    SvaraRadera