fredag 17 december 2010

Ett slag för min vagn

Ja jag känner att jag vill slå ett slag för denna lilla fantastiska vagn. Den må på vissa sätt bara ses som en dyr designvagn som inte är ombonad eller stötdämpad nog- men... Jag har upptäckt saker som jag verkligen gillar. Bortsett från att den nu i vintertid inte alls går att köra så är den perfekt på många sätt och vis! Den senaste grejen jag kom på är denna. 



Igår när vi skulle ut var det total snöstorm och jag visste inte riktigt hur jag skulle skydda lilleman på bästa sätt från den hemska vinden. Innan det slog mig att jag kunde ta av suffletten, använda sufflettbågarna och sätta på regnskyddet. Detta var riktigt poppis hos liten. Han såg ju precis allt! Dessutom behövde han inte ha tjockoverallen på eftersom att varken kylan eller vinden kunde hitta in till honom. Så from now on lär jag köra på detta när vinden är sådär riktigt bitig. 

/C

1 kommentar:

  1. som ja letat efter ett sånt regnskydd till elsas vagn, men finns ej, hennes regn skydd är skit, skydar vagnen men ej henne. ett stor hål rätt in i ansiktet på henne.. uch för det..! vad heter eran vagn? nästa unge får nog en sån ;)

    SvaraRadera