torsdag 16 december 2010

Har en

Riktigt mysig eftermiddag här hemma idag. Lillasyster sover här i natt så hon kom för någon timma sen tillsammans med mamma. Vi har pysslat med julkort (som nu är klara att skickas iväg), fikat och nu ligger mamma i badet. 

Allt jag behövde ordna på stan är fixat nu iallafall- skönt! Det var däremot inte lätt att ta sig fram ute- men skam den som ger sig! :-)

Ikväll är det mys här hemma. Vi ska grilla souvlaki, göra hemmagjord klyftpotatis och tzatziki. Jummie. Hörs lite senare. 

/C
 

1 kommentar:

  1. Of course så tar jag alla nätter! Det är ju enligt mig givet! Han jobbar ju o behöver sova ordentligt för att orka jobba! Jag är ju ledig o därför vila på dagarna! Det är ju tack vare honom vi har tak på huvudet, bil, mat & allt annat. Så det minsta jag kan göra när han försörjer oss är väl o ge honom hela nätters sömn! Man vet ju själv hur tungt det är om man sovit lite!

    SvaraRadera