fredag 17 december 2010

Kvällspromenad

Fick det bli för mig och Elton. Kände att vi behövde komma ut lite båda två. En timma kvar vad jag klarade- fy fan vad tungt det är att köra vagnen när den inte rullar själv! Ska binda fast den på en pulka och dra den efter mig istället... Lilleman verkade gilla läget ändå- slocknade ganska fort och tog sig en nap. Väl hemma har vi bara lekt och myst. Somnade gjorde han vid 20:15- så sen dess har jag suttit och läst bloggar... Jisses säger jag bara- det är livsfarligt, man kan ju sitta hur länge som helst och bara läsa... Lyckades självklart komma in på en blogg där tjejen listat alla hennes favoritbloggar- skulle tippa på att det var 25 stycken... Ahh, ögonen blöder på mig nu. Har betat mig igenom kanske 20, men pausar en stund nu för att slå in lite julklappar. Hörs sen!




Bilder från en välbehövlig promenad.

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar