onsdag 29 december 2010

Sega afton

Tänk om han kunde återgå till den här fridfulla
ställningen lite oftare;-)


Det är måttligt segt här hemma ikväll. Jag drabbades av någon nedstämdhet vid sextiden vilken följdes av akut trötthet. Så jag la mig en timma mellan sju och åtta. Behövligt för att orka vara uppe till tio iallafall. Elton gnäller som aldrig förr- det har pågått några dagar nu och mina öron vänder sig in och ut snart. Jag blir TOKIG!!! Stackarn har det förmodligen bara jobbigt med tänderna- men efter timmar av gnäll och gny tröstas man inte längre av tanken om tänderna... Man vill bara att han ska sluta! Hur som helst gav vi honom lite alvedon nu ikväll ihop om att han ska få sova gott och slippa smärtan. Jag drömmer om en pigg & glad kille i morgon bitti. Utvilad och redo att anta dagens utmaningar. 


/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar