onsdag 29 december 2010

Popcorn

Take me to popcorn heaven please.... Haha- ne men skämt och sido. Jag har tänkt på popcorn hela dagen och efter maten idag planerade jag in att göra mig en stor skål och titta på Sex and The City 2. Men vid närmare eftertanke började jag tycka att det kanske var ganska onödigt att sätta i mig massa skräp när klockan är 20 på kvällen. Så, jag skippade filmen, kollade istället på Hollywoods most slimmed down celebs- HAHA! Motivationen var på topp- popcornen var fortfarande det enda jag kunde tänka på. Men nu såhär 1,5 timmar senare har jag fortfarande inte poppat några. Blev ett glas Cola Zero istället. HEJA HEJA! :-)


I morgon ska jag gå och köpa mig en bok som ska fungera som matdagbok, mät och viktbok. På Lördag börjar jag!

1 kommentar:

  1. Samma här... lördag är de som gäller. Kylen är fylld med massa GI mat och min skrivbok är framme;)

    Lycka till!!

    SvaraRadera