tisdag 21 december 2010

Underbara dag

Min sovmorgon idag- då B är pappaledig. Det är verkligen så härligt att få ligga och dra sig utan att känna sig tvungen att gå upp. Väl uppe sitter vi nu och dricker kaffe och pratar om framtiden- mitt favoritämne för tillfället. Nästa vecka ska vi förresten till banken! :-)


Dagen idag kommer bestå av lite ärenden som ska uträttas. Hämta kaffemaskinen, handla lite inför julafton, griljera skinkan, städa och dona lite här hemma... En dag precis i min smak alltså! :-)
Ikväll ska jag till salongen och lägga i lite slingor inför storhelgerna nu- gott att vara fräsch. Igår var jag ju och solade på kvällen oxå- ska försöka göra det ikväll med- fin färg är de som får mig att känna mig som snyggast:-)


Ne- Carpe Diem... Bäst att fånga dagen och sätta igång. Ha en strålande dag mina fina vänner. På tal om vänner- ikväll ska jag skriva och berätta om mitt förhållande till vänner...


/C

2 kommentarer:

  1. Skönt med sovmorgon, det är du värd!

    SvaraRadera
  2. vad roligt att du också gillar planering för framtid. Det är det ENDA som går runt i huvudet på mig :-)
    tack för kommentaren!

    hoppas ni också hittar ett drömställe :)

    SvaraRadera