fredag 11 februari 2011

Det känns riktigt trist att uppdatera via mobilen alltså. Dels tar det hundra år att skiva men oxå blir alla inlägg bildlösa. Datarn ska förmodligen börja medicineras i morgon så jag hoppas den kommer tillbaka i toppskick inom kort.

Dagen idag har varit riktigt händelselös. Jag o E har varit strandsatta här hemma. Otroligt nog har vi inte råkat i luven på varandra så många gånger. Men ungen vet vad han vill alltså [precis som sim mor]. Hans temperament är inte alls att leka med, blir han sur är han dessutom rätt svårflörtad efteråt. Haha!

När han somnat gav jag mig upp på CT:n för dagens andra pass. Blev en timma, tungt motstånd och aningen högre tempo än på mornarna. Riktigt nice faktiskt. Efter detta la jag mig i ett rykande hett bad [ihopp om att få bort min satans träningsvärk] med en träningstidning. Ljuvligt. Så nu ligger jag här i en ekande tom säng med nyrakade ben, insmord kropp, inoljade naglar o mjuka händer och väntar på John blund. Med tanke på att jag druckit en Celcius lär jag väl få vänta ett tag! Nog textat för idag.

Sov nu gott hetingar. Ny dag i morgon. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar