onsdag 2 februari 2011

Efter en fartfylld förmiddag har jag i eftermiddag känt mig alldeles nere. Opepp och låg. Inte sugen på något alls. Det mesta har bara känts grått omotiverande. Tur att mina sådana här depp inte brukar vara mer än en kväll eller så. Det är mycket som cirkulerar i mitt huvud just nu- det kan ju faktiskt vara så att det påverkar ens allmäntillstånd en aning. Tänkandet har ju en förmåga att aldrig lägga av heller- det bara fortsätter och fortsätter att äta på en...

Elton har bara sovit en timma sammanlagt idag så förhoppningsvis stupar han ganska tidigt i säng. Då ska jag (mot min vilja) upp på CT:n och köra ett svettigt pass. Det positiva med träningen är ju att den ganska ofta lyckas sudda ut ens sura min. B ska ut med grabbarna och dricka öl på Krickelin ikväll. Skönt för honom att bara umgås- utan barn framförallt! Och mig oxå för den delen ;-)

3 kommentarer:

  1. Hoppas du svettats bort deppet och sitter och njuter av en skön kväll.

    SvaraRadera
  2. Hej! Vore kul om du uppdaterade oftare, gärna med bilder hur det går för dig. Måste säga att det är otroligt peppande att läsa din blogg, man hittar på så mycket ursäkter för att slippa träna men du får ju ihop det trots bebis och en kille som jobbar mycket. Bra gjort! //Lena

    SvaraRadera