tisdag 15 februari 2011

Fettmätning

Idag klockan 10 hade jag bokat tid på gymmet för fettmätning. Det är en maskin som mäter fettet på kroppen. Som kvinna skall man ligga mellan 20-30 %. Jag tänker inte avslöja hur jag låg till men jag är faktiskt nöjd. Jag ska ner några nummer till innan jag jublar av lycka- men jag är ju påväg. 8 kilo hittills iallafall.

Dessutom har jag börjat med min löpträning på allvar nu. Sprang en timma igår före frukost. I morse blev det en timmas cyckel oxå det FF. Träningen på morgonen på tom mage känns enormt bra just nu. Så länge det funkar rent praktiskt och med Elton kommer jag köra på det nu. Förbränningen är maximal plus att jag inte får sömnsvårigheter på kvällarna. Vissa dagar kört jag dubbelt- både morgon & kväll! Det känns som kroppen lagt in en extra växel- NU KÖÖÖÖR VI!


Btw- visste ni egentligen hur mycket vatten man har i kroppen? Jag hade inte en aning men en morgon som denna bestod mig kropp av 41,7 liter vatten. Oh my... That´s alot!

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar