måndag 21 februari 2011

Ni kommer få fnatt

När ni får se vilken galen jacka jag köpt! Kände att det var dags för lite färg i mitt liv nu. (Ska jag vara ärlig så var jag desperat och affärerna gapade ju självklart tomma på just VINTERJACKOR i februari.) Hur som helst så hittade jag efter många om och med denna galning. Fanns en kvar! I XS?!?!?! :-O Tänkte What the heck och slängde på mig den. Woop woop- super moma fick på sig den och den satt kanon! (unisex modell- nej jag är ingen XS i vanliga fall.) Frågade brudarna i butiken om jag var lite väl optimistisk i mitt desperata val men icke- dem tyckte den satt kanon. Sagt! -Jag köper den!


Tadaaa! 

Ni får en live bild i morgon- då ska ni få se att den faktiskt klär mig ganska väl! :-)

/C

4 kommentarer:

  1. Klart den klär dig! En skönhet klär i allt vettu!!! Jag är imponerad av din träning!!! Det har verkligen gett resultat! Tiny momy!! Kram

    SvaraRadera
  2. galet snygg chrissan! :) citerar va mormor brukar säga: "inget misspryder en apa!" haha! och det är självfallet positivt menat ;)

    SvaraRadera
  3. Nice work! Unisex kan ju vara lite större i storlekarna dock :D

    SvaraRadera
  4. Schnygging! Du vet väl att grönt symboliserar fertilitet, uthållighet och harmoni :)

    SvaraRadera