måndag 21 februari 2011

Tillbaka till verkligheten

Sådär- nybadad och påklädd. Har till och med hunnit göra en inköpslista till IKEA. Go me! Dagen idag har gått i ett känns det som. Med tanke på att jag vaknade så tidigt har jag hunnit med en hel del.
  • 1 timmas träning FF. 
  • Lunch och playdate hemma hos Karin & Alfons
  • Shopping i Lidköping. Vinterjacka, träningskläder och festtopp. 
  • Storhandling (Observera- ensam med barn ;-))
  • Fix, trix och plock här hemma.
  • 1,5 timmas träning. 30 min centerpass. (mage rumpa rygg), CT 30 min samt 30 min cykel.
Jo som sagt så har dagen  varit fullspäckad! Det är skönt när det händer saker- men samtidigt så känns det ibland som om att man inte hinner andas.

I morgon planerar vi att åka till IKEA. Jag blir trött bara jag tänker på det. Elton "måste" följa med då vi inte har någon barnvakt vilket ju kan ställa till en hel del trubbel. Han är ju inte direkt samarbetsvillig. Men who knows- han kanske chockar oss alla! :-)
Har lite bilder på från Karin´s place idag- på ungarna rättare sagt. Slänger upp dem strax! Bye

2 kommentarer:

  1. Och jag blir utmattad av tanken att ni dessutom för vår skull ska köra med släp!
    Ni behöver VERKLIGEN INTE GÖRA DET!
    Verkligen?!

    SvaraRadera
  2. Kul med ikea och framförallt kul att köpa nya grejer till nya lägenheten. Jag är nyfiken!

    SvaraRadera