lördag 19 februari 2011

God afton

Jag och Elton har precis kommit hem från mamma och dem. Vi har ätit Tacos, Nicke har fixat med min dator och bara myst. Myran har varit trött men tapper. Hans motto är med största säkerhet "Sova kan man göra i graven". Somnade gjorde han iallafall i bilen och jag lyckades bära upp honom sovandes tillsammans med två väskor hela vägen från garaget, genom källaren och upp för alla trappor. Hurra! Klockan är alltså 20 nu och jag är "barnfri". Näväl, från lägenheten kommer jag inte, men lugn och ro det får jag.

I morgon Söndag blir det buskis/fars på Stadt. Vi är tio stycken som ska gå tillsammans. Myran ska hänga hos Gudmor Bea & Kristoffer under tiden. Annars har jag inte så mycket mer inplanerat är en powerwalk innan frukost och träning på kvällen. Hoppas ni alla haft en riktigt underbar helg!

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar