tisdag 8 februari 2011

Jävla piss dag

Jag önskar jag kunde få dra täcket över huvudet och bara försvinna idag. Ingenting går som det ska idag. Bara negativa besked, motgångar och en grinig unge. Dessutom kunde jag inte sova inatt pga sen träning så har väl i runda slängar skrapat ihop 3 timmars sömn inatt! HURRA! E ska snart sova så förhoppningsvis kan jag vila en stund då jag med.

För att inte helt gå under i eftermiddag får vi nog bege oss ut och gunga eller något. Humöret blir ju inte direkt bättre av att bara sitta hemma och glo...

Btw.- sorry till er som jag länkade i mitt förra inlägg. Vill ni ha privata bloggar är det ju en smart idé att sätta lösen faktiskt! ;-)

/C

4 kommentarer:

  1. *Carro, Elsa och lillebror i magen*8 februari 2011 kl. 11:41

    ja har ju sättit lösen nu ;) haha!
    hoppas dagen blir bättre =) nyfiken på nya lägenheten tell me i min blogg, den e ju lååst nu ;) haha!!

    SvaraRadera
  2. Ja jag märker att hungerkänslorna försvinner för jag vaknade halv åtta och har fortfarande inte ätit. Jag har ju glömt bort det helt. Men vi får se. Jag ska rapportera! :D Du var grymt snygg i lördags förresten!

    SvaraRadera