tisdag 22 februari 2011

Sorry för dålig uppdatering under dagen men jag har verkligen inte haft tid. Som många andra dagar nu för tiden så har det varit full rulle! E har även fått leka med Melker en stund idag vilket känns bra i mitt mamma hjärta. Blir lätt att man glömmer av hans behov av socialt umgänge när man själv har fullt upp.

I morgon drar vi iallfall iväg till Götlaborg och IKEA. Inköpslistan blir bara längre och längre:-) Ikväll har jag sålt av lite förvaringsmöbler som jag vill byta ut. Samt även piffat ändrat och organiserat här hemma. Tyvärr kom inte min tapet idag så jag har inte kunnat börja med mitt rum. Så länge de hinner bli klart innan helgen så är jag nöjd! Lillasyster har erbjudit sig sitta barnvakt åt myran då jag ska ut med mina tjejer. (Älskade ni). Längtar jätte mycket och min outfit är redan klar sen igår. En sväng på Vero Moda och saken är biff!

Träningsmässigt har jag idag haft en tung dag. Men lyckades iallafall skrapa ihop 1,15 tim på två pass. Tungt! Nu låter jag iallfall kroppen vara i vila från 17 idag till 19 i morgon kväll. Så lite mer än ett dygn. (Vila och vila. Låter bli morgonträningen iallafall).

Bilder får ni stå ut med att det inte blir några idag. Lazy me. Hur som... Jag ville bara uppdatera er lite om statusen här hos mig. Hoppas ni haft en underbar dag och att ni får en god natts sömn. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar