söndag 20 februari 2011

God (tidiga) morgon

Söndag! Och jag vaknade upp med jordens sämsta samvete över att jag åt en liten skål med popcorn igår! Satan vad onödigt man tycker det är när skiten väl ligger i magen. Nåväl- det blir powerwalk innan frukost idag samt en timma på CT:n ikväll- så förhoppningsvis är det jag stoppade i mig igår kväll borta snart :-)


Jag behöver er hjälp godingar! I och med min träning och viktnedgång har jag ju satt upp små delmål. Första var 5 kilo till 6 Mars. Det har jag ju klarat! Ligger på -8,2kg nu. Vill ner ett kilo till tills på Lördag då jag ska gå ut. Det kanske inte låter så mycket men jag får verkligen slita för vart enda kilo jag går ner nu. Tränar mellan 8- 10 timmar i veckan och äter som en kratta. Alltså för lite. (Vilket iofs borde vara bra. Lite kalorier in i kroppen- massor ut.) Nog tjatat! Jag behöver iallafall ert stöd och er pepp till att tappa det här kilot nu! Motivera, skäll, peppa, tagga- ja ni vet! Hjälp mig! I gengäld lovar jag att göra allt som står i min makt för att loosa det! (Kör i så fall total redovisning här i bloggen i veckan. Mat & Träning). Nå vad säger ni- är ni på? Vill ni bli min träningscoach denna vecka?

/C

5 kommentarer:

  1. Menar du hon jag sitter bredvid? Petra. Ha inte dåligt samvete över popcornen de bränner du lätt bort med lite träning idag. Jag åt massa godis igår i bilen hem från Göteborg och det ska jag bränna idag på spinningen. 1 kilo klarar du lätt, se bara till att äta bra så det inte tar på musklerna. Go Girl!

    SvaraRadera
  2. Det var nog klokt att stanna inne! Jag kollade aldrig graderna. När jag kom hem var mina ögonfransar vita!! Dom hade liksom fryst.. Heelt sjukt! Men shit chris! - 8 kg?? Du hade ju inte ens mycket att ta av innan? Grym du är! Tänk på att inte äta dör lite.. Då saktas din ämnesomsättning ner och det går istället långsammare att få ner för att kroppen suger istället åt sig allt du stoppar i dig som en svamp. Och kämpar för att inte göra sig av med det. Äter du ihäller lagom, Var tredje timme så ligger rbränningen på topp hela dagen!
    Men du är sjukt grym!! Jag vill me ha en CT hemma!

    SvaraRadera
  3. Sorry för dålig stavning. Skriver från iphonen :S/Sabina

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte riktigt hur jag hittade till din blogg men jag har kikat in någon gång ibland och du kämpar ju på kanonbra.

    Sett dig på gymmet och Zumban också. Riktigt duktig är du. :)

    Det är ju alltid roligare och lättare när man tränar för att nå sina mål, heja heja!

    SvaraRadera
  5. Var rädd om dig!!! <3

    SvaraRadera