torsdag 10 februari 2011

God morgon mina fina vänner

Ledsen för att jag inte bloggade igår men jag behövde få vara för mig själv- tänka, grubbla och älta... Mitt dåliga humör försvann föresten redan på eftermiddagen i tisdags. Skönt det iallafall, allt tack vare både mamma och Bekim. Jag har en förmåga att må superduperdåligt på ganska snabb tid, känna att hela världen rasar liksom. Däremot är jag inte långsint- så mina små depp perioder varar inte speciellt länge vilket ju är väldigt skönt.

Igår var Bekim äntligen ledig. Skönt tänkte jag som ändå blev släpandes med Elton i stort sett hela dagen. B hade massa ärenden att uträtta vilket lämnade mig hemma med unge. E sov iallfall nästan 2 timmar på eftermiddagen vilket lät mig träna på CT:n i 1 timma, duscha och sadla om till nya träningskläder innan han vaknade. Därefter sprang vi mer eller mindre över till Karin för lite tjitt tjatt. 40 min senare kom B och hämtade myran, jag och Karin drog och sola innan vi drog på oss ett monsterpass på gymmet. Å fy in i hela helvete vad det känns idag- mina ben är som överkokt spaghetti. Funderar ordentligt hårt på hur jag ska ta mig igenom den här dagen. :-) Trots detta ser jag fram emot ytterligare en hård dags träning. Får ju passa på nu innan helgen då manvän mer eller mindre bosätter sig på hotellet med jobb fred lörd och sön. HURRA!


Mammas lille gosefis myser framför Ubbe.

Nu ska jag slå en pling till min bästa vän, tillika frisör Bea och övertala henne att klippa mig innan hon börjar jobba. Tippar på att jag behöver kapa av si sådär 15 cm slitet hår. Dags att ta tag i det nu. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar