torsdag 10 februari 2011

Hej sötnosar. Vår data har tyvärr fått ett mega virus och därmed insjuknad rejält. Den är inte längre sammarbetsvillig vilket gör att jag får blogga från telefonen.

Det blir ett kort inlägg. - jag är super nöjd med mina naglar, kan starkt rekomenderas Malin som gjorde dem. Min träningsvärk är brutal- B har fått massera mina ben under gap skrik och hot från mig. I morgon ska jag pröva värktabletter i hopp om att det ska lindra. Jag kör som vanligt mitt morgonpass- musklerna måste bli varma o få i gång blodflödet så att jag kam stretcha ordentligt. Innan jag somnar nu tänker jag be en bön- Måtte träningsvärken vara borta i morgon.

Tack förresten för alla kommentarer- det är så mkt roligare at blogga när man får lite respons. Ang flytt och vad som kommer ske och inte ska jag reda ut för er så fort datan tillfrisknat. Iphonen är inte till för noveller!:-)

Hur som helst är ni underbara- det är fantastiskt att få ha er här!

2 kommentarer: