lördag 6 augusti 2011

4:30

Jag har varit vaken sen halv fem i morse- det var nämligen då B kom hit efter jobbet (skulle sova här för att träffa E). Jag vaknade självklart till och kunde inte heller somna om efteråt. 7:30 slog Elton upp sina små bruna ögon, precis lagom till de att jag höll på att somna om. Så nu... När klockan snart är halv sex är jag som en zombie- dödstrött! Syndade tom rollo kolor i hopp om att bli piggare. (sorry Sabina) Funkade det då? Svar ja- kroppen är kokhet och uppe i varv- skrämmande vad lite socker kan göra! Hur som helst tänker jag utnyttja denna energi och ge mig ut på en PW- får se hur långt jag mäktar med. Elton åker ju gärna Inge vagn! Toudles!

1 kommentar:

  1. Haha men grymt att du gav dig ut på PW! Jag total deckade när vi kom hem från skogen.. Men nu är vi hemma från tennisen helt död!

    SvaraRadera