lördag 6 augusti 2011

Mått!

Güten morgen alles! Wie gets? Jag mår bra- iallafall bättre än igår! En sak som bekymrar mig bara är min kopparspiral. (ni som inte vill läsa får blunda) Varje gång jag har ÄL mår jag kasst. Får en otrolig värk i kroppen, rygg, ljumskar, lår och mage. Dessutom känner jag mig svullen och klumpig... Jäkligt skumt då jag inte alls mådde såhär varje gång innan jag satte in den. Det är nu drygt ett halvår sedan den flyttade in i min kropp- så att den intr skulle ha bott in sig ordentligt köper jag inte:) Well Well... Inget världsproblem om man tänker på svälten i Afrikas horn. Så vips så ska jag vara tyst...

Men ja, måtten var det. Phu, inget korsi taketresultat direkt- men jag är ju på G så ingen ide att hänga läpp:)

Start 1 jan - idag 6 aug.
Överarm. Då 34,5cm. Idag 30,5cm
Byst. Då 96cm. Idag 79,5cm
Midja. Då 84,5. Idag 71cm
Höft/mage. Då 100,5cm. Idag 89cm
Rumpa. Då 112cm. Idag 100cm
Lår. Då 66cm. Idag 58,5cm

There we go! Dags att börja jobba på siffrorna. Framförallt arm, höft/mage och lår:)
Ha en strålande start på denna Lördag. Jag o Elton ska ut och intervall träna- därefter spenderar vi nog dagen ute hos mamma. Gäller att ta vara på solen. See ya when I see ya!

2 kommentarer:

  1. Din lilla snärtis!!! Shit vilken skillnad från start! Heja du!!
    När du mäter, mäter du där du är som bredast? Jag ska mäta mina kroppsdelar på måndag och sen ska jag börja röra på fläsket! Vore kul och se om det händer något på måttbandet. Men är lite osäker på vart man ska mäta. Fast det är väl bara att mäta på samma place varje gång :-)

    Ha en underbar lördag min sköna böna!

    SvaraRadera
  2. Sjukt bra resultat ju! Tycker du ska vara riktigt nöjd med dem :D Tack för gratulationen gumman! KRAAM!

    SvaraRadera