tisdag 16 augusti 2011

God morgon i stugorna!

Jag och E ligger i sängen och myser. Han kollar på film och äter frukost medans jag hänger runt på nätet. Dagis vankas vid nio. Då ska jag ner till gymmet och köra ett konditionspass. Har en hemsk träningsvärk efter styrketräningen i söndags. Jag håller tummarna för att jag ska känna mig lite mer motiverad idag på gymmet- det har varit ganska tungt den senaste veckan. Jag behöver iaf träna tis,ons,tors och fred denna veckan. Plus några PW. Nästa vecka kommer nämligen vara vila för mig. Nu har Malin kommit hem från sin semester så jag hoppas vi kan köra några pass tillsammans- tror jag tröttnat på att alltid träna ensam.

I eftermiddag måste jag börja tvätta endel. Plus att jag ska ta bort två födelsemärken- galet skakis inför detta! Får nog bli så att Karin följer med och håller mig i handen. Jag har en lustig förmåga att sluta andas när jag blir rädd, vilket i sig oftast leder till att jag svimmar. Haha! We'll see. Ha en fin dag korvusar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar