fredag 5 augusti 2011

 Vi drog till Götlaborg för att hämta hem sängen Eltons moster givit honom. Blev en tripp till IKEA plus en god lunch med underbara familjen Bagge!

 Varm, sliten och trött mamma!
 I Tisdags festade jag och Elton till det en aning. Med tanke på att jag festat på lite vin var jag en aning...Trött... Dagen efter. Denna tröttheten botade vi med ett besök i Drivern på El Donken. 

 Slurp sa det och drickan fyllde hela buken. Mätt och belåten. Tack Mr Ronald Mc Donald. ;-)

 Nya mål är satta inför hösten. Känns grymt bra och jag är så otroligt taggad. Bullmagen ska bort likaså kilona! Five more to go och första delmålet är satt till den 22 aug. -2,5kg! HEY HO- LET`S GO!

 Vi har varit på kalas!

 För att fira Emelie som fyller 24 år idag. STORT GRATTIS!

 Elton och Tove var en smula skeptiska till varandra. Som läget ser ut just nu gillar min son pojkar mer än flickor... Får väl se om detta är något ihållande ;-)

 Sovande pojke. Denna brutala värme slår hårt på di små liven. E deckar som en klubbad säl varje kväll. Hurra säger mamman! Egentid Aj Lajk!

Och såhär har egentiden sett ut var kväll denna vecka... Bok- ljus och avkoppling! 

Ciao!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat av dig, imponerande att du har sånt driv! Blir ju väldigt peppad till att ta tag i mina sista envisa graviditetskilon..

    SvaraRadera