söndag 14 augusti 2011

Sunday oh sunday...

Åh.. Det ligger en skön känsla spridd över mitt hem idag. Ett lugn utan press och stress över hur vi ska fördriva dagen. Med tanke på gårdagens festligheter på stan somnade Elton halv elva- med andra ord är han rätt seg idag. Jag blir barnledig några timmar idag- Hurra! Från det att B vaknar tills de att han ska iväg och träffa okänd dam. Skulle behöva åka iväg till Skövde och fixa mina naglar men vet inte riktigt om jag orkar. Dessutom behöver jag släpa mig iväg till gymmet- och hur jag ska klämma in dem två grejerna på några timmar det vet i tusan...

Här hemma spelar vi nu skön musik, Elton går och rycker mig i benen medans jag försöker skapa någon som helst ordning i detta Dahlinska hem. Good luck chuck! Well well, nu väntar en klädhög på si sådär 2 ton- jag riktigt hör hur den skriker på mig... Usch, BIG nackdel med att ha så mycket kläder som jag har... Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar