fredag 5 augusti 2011

Spenderar kvällen

I soffan denna fredag kväll. Elton har precis lagt sig och jag har hällt upp ett glas cola zero- mitt fredags mys. Jag är verkligen riktigt trött idag- tror det har med sockret att göra. Har kännt mig galet deppig och besvärad hela dagen. Tur som tusan att jag vet att det blir lättare för varje dag som går! I morgon dag fyra och snart är den här avvänjningen över. Håller jag mig dessutom ifrån aspartamet o liknade konstgjorda sötningsmedel hamnar jag i metod och då blir allt ännu lättare. Tyvärr är jag ju en riktig sucker för cola zero, så för att jag ska överge den ska det till mycket.

I morgon tänkte jag måtta mig igen- var ett tag sen sist. Även ta en vikt. Lägger upp siffrorna här. För er som är sugna på att hänga på- tveka intr. Tillsammans klarar vi allt! För att jag intr ska fuska tänkte jag oxå redovisa mitt födointag för varje dag här i bloggen. (ledsen att det blir endel kropp, träning, hälsa och vikt snack) men så får det bli fram tills dess att jag nått mitt mål. Vilket ska ske i septemeber om jag får bestämma ch kroppen lyssnar och lyder mig.

Idag fredag 5/8-11 har jag ätit följande:

frukost/brunch- ägg, bacon & finncrisp m smör.
Middag- pizza. Eller ja. Kebaben, salladen och såsen på. Brödet rörde jag självklar inte.
Mellis- har det inte blivit något. (En proteinshake i morse). Men lyxar till det med en liten skål nötter nu här på kvällen.

Night sweatbeens!

1 kommentar:

  1. Ja ska fasen med! Ge mig dina bästa tips och sparka mig i rumpan!!!

    SvaraRadera