tisdag 9 augusti 2011

Alkohol

Igår drack jag TRE glas vin. Alltså inga mängder (inte för mig iaf). Blev inte full eller ens salongsberusad, utan mer... Högljud och glad :-) Hur som helst. När jag kom hem var jag super glad över att jag inte druckit mer och alltså inte fördärvat en träningsdag. (Idag). Så jag knatade iväg till gymmet nu vid 9:30 i morse för att hugga tag i´t. Men hujjedamig vad tufft det var. Svettades som en gris efter fem minuter, flåsade som en åsna och benen var som slapp s.n.o.p.p. Jag fick häva i mig Celcius trots både thermo diet och kaffe hemma. KATASTROF!!! 25 min tung CT plus 15 min random cyckel blev det. Pinsamt! Men en läxa värd att tänka på. 

Nu har fröken Dahlin precis intagit en sen frulle. Supergott var det. 1 tomat med aromat plus 2 stekta ägg. Lovely kombo! Jag fick ett glädjande besked på telefon nyss och är alldeles sprattig av lycka. Detta firar vi med.... EN POWERWALK!!!! Hurra! :-) Gäller att ta vara på energin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar