fredag 5 augusti 2011

Fredagens träning

Passade på att knäppa lite pix på gymmet idag då det var folktomt! Tycker det är så galet pinsamt att fota annnars- Noja? Svar JA! Hur som helst så blev det en timmas kondition på tom mage. Effektivast så. Slängde i mig en proteinshake innan för att ha något att jobba på. En Thermo Diet & en Celcius senare blir jag som en duracell kanin! :-) 35 min CT plus 30 min cyckel genererade iaf drygt 1000 kcal i förbränning. We like alot!


On das bike!

Das bike resultat. 

Problem område numero ono! Hur i hela helsicke ska jag bli av med dessa ridbyxlår?! Dear GOD- Help me!

Sweat sweat baby!

Några liter svett senare!


Väl hemma skrek kroppen efter föda. Kylen ekar tomt så det fick bli whats left. Ett paket bacon, ett ägg och fyra finn crisp. (måste dra ner på dessa) men dem är så satans goda. 3,7g kolisar/ skiva. Nu känner jag mig stark och redo att ta mig an denna strålande Friday!


4 kommentarer:

  1. Du står bredvid en stepbräda, ställer ena foten på brädan och sedan drar upp hela kroppen på brädan med hjälp av det benet som är på brädan, are you with me? Svider, bränner och hjälper!

    SvaraRadera
  2. Men shit??! Va e de för hightech maskiner ni har på motionshuset??
    Åh du... Jag har sett dina lår!! Inga ridbyxlår där inte!

    Imorgon vankas PW:)

    SvaraRadera
  3. Vilken av bilderna menar du illustrerar ridbyxlår? Vet du överhuvudtaget vad det är och ser ut??????!!

    SvaraRadera