fredag 12 augusti 2011

Tungt

Ja det var riktigt tungt idag på gymmet. Fick mig en avhyvling av Harriet (en av ägarna) innan jag skulle börja träna. Vet inte om det var det som gjorde att jag aldrig kom igång. Hur som helst behövde jag nog höra det- nu ska det bara tas in och bearbetas oxå...

Vid elva mötte jag upp Mammakexet Ida för en fika i solen. Behövligt och mysigt. Väl hemma har jag duschat och ätit lunch och ska snart ge mig iväg för en kopp kaffe med Karin. Vid fyra tar jag Elton och då börjar en oviss helg. Inget direkt planerat vilket känns lite tråkigt. Ikväll har jag i och för sig fixat barnvakt, då Bea bjöd med mig till Skövde tillsammans med Kristoffer och Oskar. Mitt humör idag är inte på topp så får se lite om jag hänger med dem eller inte... Hur ser er helg ut- något kul inplanerat?

Bild på Emma min fina vän. Detta från när vi var på bion Bridesmades i Onsdags!

2 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig fikastund!!! Kram!!!!

    SvaraRadera
  2. men sicken brud du va med på bio då! ;)

    SvaraRadera