fredag 19 augusti 2011

Zzz

Dags att vakna upp ur dvalan. Jag har gått som i en dimma det senaste dygnet- knappt varit utanför dörren. Det har varit ganska skönt faktiskt. Men idag är det dags att vakna till!

Jag ska strax fixa iordning mig och åka iväg till Skövde. Dels har jag fixat pass åt Elton som måste hämtas ut plus att mina naglar äntligen ska bli fixade. Tre veckor sedan nu- dem ser förjävliga ut! Ska dra en snabb shoppingrunda och kompletera med lite saker som behövs.

I eftermiddag kommer mami på besök och ikväll Emma! Känns som om att det kan bli en riktigt bra fredag det här!

2 kommentarer:

  1. Roligt att få lite besök! Har ni bokat resa? Vart bär det av?

    SvaraRadera
  2. Är det dina naglar eller gör du dem så långa och vart i så fall?jätte fina va dem!

    SvaraRadera