onsdag 17 augusti 2011

God morgon världen

Förhoppningsvis startar den här dagen aningen bättre än hur gårdagens avslutades. Dock väcktes jag 07 av snickarna som hållt på här utanför i VECKOR med något jäkla projekt. Så irriterande att dem får börja arbeta så tidigt. Tack Gode Gud för att Elton lyckas sova sig igenom både hamring och bandsågar. Får snart gå in och väcka honom då vi måste bege oss till dagis om en timma!

Igår kväll kollade jag på filmen Black Swan. Till min stora besvikelse förstod jag nog inte riktigt filmen. Antingen var jag bara trött eller så är jag ordentligt trög. Fin var den iallafall- och jag önskar så att jag hade en kropp som ballerinornas. Långa, slimmade och otroligt smidiga...


Blir ingen träning på två dagar nu pga att jag tagit bort födelsemärkena. Och såklart suger det mer än vanligt i träningstarmen. Ärrena kliar och svider som fan. Får se lite hur jag ska fördriva tiden utan träning. Ett monsterpass med tvättmaskinerna väntar mig iofs nu på dagen- alltid något att se fram emot. Ha en strålande lill-lördag!

2 kommentarer:

  1. Jag köpte faktiskt ingenting. Hittade inget som jag tyckte passade Joppe och kläder för mej är ju ingen idé nu när man är tjock om magen ;)

    SvaraRadera
  2. Du är nog inte ensam om att inte förstå den filmen :P Jag tror man måste se den några gånger innan alla pusselbitar faller på plats!

    SvaraRadera