tisdag 16 augusti 2011

Vass!

Idag är jag vass! Min dagsform är bättre än på galet länge. 90 minuters riktigt hård träning på gymmet blev det. Hade det inte varit för att jag tränade FF hade jag kunnat fortsätta ännu längre. Innan jag stack dit drack jag en halv liter vatten och fyllde magen med två Termo Diet. Brukar bara ta en- men två- GOSH vilken skillnad. Koffein is the shit! 45 min cykel plus 45 min CT. Därefter körde jag mage. 4 set- 12 reps. Brände på riktigt gott det sista. Känns skönt att få ha gjort ett rejält pass nu innan födelsemärkena ska bort. Vet ju inte riktigt vad som gäller sen. Tänk om jag inte får träna- eller svettas iallafall? Blir riktigt jobbigt!

Hursom helst så känner jag att jag kan bestiga berg idag, uträtta mirakel. Måste ta vara på denna superkraft. Om jag inte ska ha E eftermiddag tänker jag dra mig till Skövde efter Vårdcentralen, göra naglarna och kanske möta upp med min fina Bina. Vad som än händer idag kommer det vara bra... :)


Hej från ett svettigt ego och en burk protein!

1 kommentar: