lördag 29 januari 2011

Död

Jag är verkligen helt slut. I natt fick jag bara sova två timmar. Mitt eget fel iofs att jag inte somnade förräns 02. Men sen vid fyra valde Elton att sätta igång. 7:30 lyckades jag få honom att somna- men då kunde jag av någon märklig anledning inte sova själv. Han sov en timma och sen gjorde vi oss iordning för en Powerwalk innan frukosten. Blev sammanlagt 1 timma och 20 min. Hann även med 20 min i solariet innan vi traskade hemåt för att äta en mysig frukost tillsammans med Kim.

Därefter åkte jag och Elton till Götene för att kolla på när Nicke tävlade. Härligt att bara hänga med mamma och tjata lite. Väl hemma har E haft skrikmaraton. Så nu är han hes och hörs inte så mkt- lycka för mina öron.

Så... myran sover- jag har precis kört 30 min på CT:n. Tror jag ska ta en dusch och sen gå och lägga mig. Den här helgen önskar jag bara snart kan vara över...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar