måndag 24 januari 2011

Igår

Hade jag förresten en riktigt produktiv dag, enligt mig själv iallafall.... Städade, åkte och tvättade bilen, sålde vagnen, köpte vårblommor, lagade middag, tvättade typ hundra tvättar, lekte apa med killarna plus att jag hann kolla på en film på kvällen. Träningen skippade jag då jag mådde galet illa på eftermiddagen. Så idag kör vi dubbla pass. Zumba 1 tim + 1 tim CT. Gäller att kompensera lite- får ju inte missa timmar menar jag:-) I morgon ska jag dessutom iväg med bästa mammorna till The View i Lidköping, så då lär det ju bli mat efter kl 18 oxå... Not good, not good.

Nyvaken lillmyra- nu ska vi göra oss iordning för att dra!

/C

2 kommentarer:

  1. Ja imorgonkväll ska vi ha raj raj, ja lite i alla fall. Kul ska det i alla fall bli.

    SvaraRadera
  2. Raj raj it is! Ska bli såå kul att bubbla och babbla med er!!!

    SvaraRadera