fredag 14 januari 2011

Jag saknar dig bloggen

Men tiden känns så himla knapp nu. Sätter inte ens på datorn om dagarna längre.

Hur som- vi har iallafall varit o kollat på parhuset nu precis. Men njae... Planlösningen var sådär- det kändes liksom mindre än vad det var. Samt att precis alla rum behövdes tapetseras och målas om. To much work och pengar oxå för den delen. Jag köper hellre nya möbler! Så antingen letar vi vidare nu eller så kommer vi fixa iordning vår lägenhet med nya väggar, soffa, säng och annat smått o gott! Vi får helt enkelt suga lite på den här karamellen.

Nu är vi i Skövde. Jag sitter i bilen med en sovande Elton. B är inne i en butik o handlar lite!;-) älsklingen börjar jobba 15 idag- min mor kommer 16 för att passa lilleman då jag ska iväg på veckans tredje zumba pass! Heja heja!
I morgon ska jag fika med fina Siri. Dessutom är det mät och vägdag. Vilodag lördag vilket innebär endast en PW. Härligt!

Jaja- vi hörs sen- pilligt att blogga från mobilen. Puss!

1 kommentar:

  1. Du är duktig med träningen. Jag försöker iaf gå på tre spinningpass i veckan. Hoppas det hjälper till lite resultat på the body! Vad är det för parvis ni kollat på?

    SvaraRadera