måndag 17 januari 2011

Fy fan för att vara sjuk!

Nu har vi alla tre gått igenom en helveteshelg. Det började med Elton i Fredags, Bekim i Lördags och i Söndags var det min tur. Magsjuka är ordet! Dessutom åkte jag på en feber utan dess like. Har haft mellan 39,7 och 40,1 i två dagar nu, det plus magsjuka- då är man inte kaxig. Killarna har iallafall repat sig och jag har inte spytt sen igår. Så för att Elton inte skulle känna sig fängslad så gick vi ut på en liten promenad i eftermiddags. Hängde även en stund på biblioteket vilket gillades starkt av lilleman. Väl hemma höll jag på att kola vippen- helt slut verkligen. Hann ta mig en powernap innan det var dags för B att bege sig till jobbet. Som tur är har Elton varit trött sen fem snåret, så han har bara velat gosa i sängen. Vi har kollat på Ubbe, läst böcker, och lekt på golvet... Riktigt skönt. Nu vid 19 somnade han i min famn efter en flarra välling.

Nu hänger jag i soffan, har fått i mig två knäckisar m gurka. Det kliar i hela kroppen- vet att Zumba passet börjar nu- och jag vill VERKLIGEN GÅ!!! Dessvärre var jag ju tvungen att avboka... Satsar på BOXen på Onsdag o nästa Zumba pass på Fredag.


1 kommentar:

  1. Usch stackare! Inte roligt att vara sjuk! Hoppas du återhämtar dig fort! Kram

    SvaraRadera