fredag 7 januari 2011

Äntligen

Har lillmyran somnat.... Han har varit trött sen klockan fem- så det har varit sen slitgöra dem här timmarna... Allt för att han skulle hålla sig vaken. Nu sover han iallafall. Jag har börjat dricka en Celcius- ska upp på CT:n snart. Sista passet innan vägning och mätning- som är i morgon. Spännande! 


När träningen är klar ska jag duscha, läsa och kommentera bloggar, skriva, och kolla runt på lite härligheter som internet har att erbjuda. Kollar förövrigt på Let´s Dance nu- VILKA klänningar dem har. Avis! När jag kommit halvvägs ska jag unna mig en ny handväska har jag bestämt- den kostar några tusenlappar men det tycker jag att jag  kan få vara värd efter det här året... Vid mål- då alla kilona är borta, då får vi nog ta o boka oss en resa jag och Bekim. Det är man värd! Vad jag däremot inte ska unna mig vid mina delmål är frosseri. Nix pix!


/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar